loading...
خبر های جدید استقلال | اس اس نیوز
مدیر سایت بازدید : 396 1391/11/08 نظرات (25)

آهنگ جدید و بسیار زیبای قوشون آبی با صدای مهدی کبریا

دانلود با لینک مستقیم ویژه استقلالی ها

http://dl.iranmoosighi.com/ahang/1391/11/05/Mehdi-Kebria-Ghoshon-Abi.jpg

تنظیم: علی روحانی

حجم: ۵٫۳ مگابایت

کیفیت: ۱۹۲

download

مدیر سایت بازدید : 335 1391/11/08 نظرات (34)

تیم یازدهم که کری خواندن ندارد

مدافع استقلال می‌گوید پرسپولیس حتی با برد در بازی بعدی نهایتا به رتبه ششم صعود می‌کند و در این صورت باز هم با استقلال فاصله زیادی دارد.

عمران‌زاده در حاشیه تمرین امروز استقلال با خبرنگاران درباره داربی به گفت‌وگو پرداخت و با انتقاد از کری‌خوانی پرسپولیسی‌ها برای این بازی گفت: تیم یازدهم جدول که کری‌ خواندن ندارد. از سویی این تیم حتی با یک برد هم نهایتا در رتبه ششم جدول قرار می‌گیرد که باز هم با ما فاصله زیادی دارد. ما در سال گذشته در چهار بازی پیروز شدیم و کری نخواندیم ولی این تیم در یک بازی که موفق به زدن سه گل در 10 دقیقه شد برای ما در طول یک فصل کری خواند که این تاسف‌آور است


فتح الله زاده:سردار یادت رفته اول خودت 10 دقیقه ای 3 تا خوردی !؟!

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده: شرایط پرسپولیس را داشتیم استقلال را می‌بردیم/ با مدیریت امیر امتیاز گرفتیم

علی فتح الله زاده در واکنش به حرف های محمد رویانیان ، دوباره برای مدیر پرسپولیس کری می خواند. کری هایی که سطح شان از سوی دو مدیر به حد شعارهای جایگاه های تیفوسی های دو تیم روی سکوها رسیده است. در واکنش به حرف های رویانیان درباره 10 دقیقه و 3 گل و قصه داوری ، فتح الله زاده می گوید:« حاجی جان من که بهتر از او بلدم کری بخوانم تازه من مستند حرف می زنم بابا جان می گویی ده دقیقه و 3 گل ، آخه برادر تو که خودت اول 10 دقیقه ای 3 تا خوردی! بازی فینال جام حذفی را یادت رفته 96 ، 98 و 106 می شود چند دقیقه؟ برو حساب کن !» او آتشین پیش می رود:« بابا من که هم سوبله ات کردم و هم چوبله. تازه 5 تا دربی هم بیشتر از شما برده ام . من خودم شما را 5 تایی کردم ، بازی بعدی هم 6 تایی می شوید تازه این بدون در نظر گرفتن بازی هایی هست که حکم انضباطی داشته.»


برهانی:اصلا پرسپولیس ما را برد

آرش برهانی درباره اظهارات برخی اعضا باشگاه پرسپولیس که گفته اند قهرمانی استقلالی است اظهار داشت:نه دیگر این جور حرف زدن درست نیست.آنها می خواهند قیافه حق به جانب به خود بگیرند.

وی درباره اظهرانظر قبلی اش که گفته بود پرسپولیس تیم یازدهم جدول است با توضیح خبرنگاران حاضر در تمرین استقلال روبرو شد که اگر پرسپولیس بازی فولاد را ببرد،می تواند تا رده ششم جدول بالا بیاید .

برهانی عنوان کرد:ایرادی ندارد.ششم.من معذرت می خواهم.اصلا تیم ششم.تیم صدر جدول.آنها بهتر از ما بودند.این نظر شماست.ما را هم بردند.من معذرت می خواهم.

وی این را گفت و رفت.


تیم یازدهم باید از تساوی با تیم صدر خوشحال باشد

امیرحسین صادقی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: دربی را فراموش کرده‌ایم و فقط برای دیدار مقابل پیکان آماده می‌شویم.


وی در پاسخ به صحبت‌های پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه استقلال از دست آنها فرار کرد گفت: من 11 سال است که برای پرسپولیسی‌ها کری نخواندم و هیچ زمان حرفی نزدم اما برای اولین بار این کار را انجام می‌دهم و دعا می‌کنم که پرسپولیس دو بازی ماقبل فینال خود را ببرد و در آنجا آنها را ببینیم.

وی تاکید کرد: البته آنها حق دارند که اینقدر خوشحال باشند به قول آرش برهانی حرف خوبی زد که گفت وقتی تیم یازدهم جدول با صدر‌نشین مساوی می‌کند خوشحال هم می‌شود.

شیرینی زیاد دل آدم را می زند !

میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین استقلال در مورد انتخاب سرمربی تیم جوانان اظهار داشت: ما می‌خواهیم خروجی کارمان در جام جهانی 2015 جوانان دیده شود. یک مربی ایرانی انتخاب می‌کنیم زیرا به مربی خارجی اعتقادی ندارم.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در مورد  اینکه این مربی بیکار است یا نه، گفت: ما به دنبال یک مربی هستیم که اکنون شاغل است و به دنبال مربی بیکار نمی‌رویم.

وی در مورد صحبت‌های سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس اظهار داشت: صحبت‌هایی که او می‌کند شیرین است اما شیرینی زیاد دل آدم را می‌زند. اگر او می‌خواهد در فوتبال بماند باید تعامل برقرار کند. اگر من پاسخ حرف‌هایش را در گذشته دادم به این خاطر بود که او در مورد مدیر عامل ما صحبت می‌کند. هر کسی باید حد خودش را نگه دارد. اگر شیرینی در مورد مجموعه باشگاه خودش صحبت کند، ما ایرادی به این مسئله نمی‌بینیم اما وقتی در مورد استقلال صحبت می‌کند پاسخش را می‌دهیم.

مدیر سایت بازدید : 503 1391/11/07 نظرات (2)

مهاجم استقلال عزادار شد

خبرگزاری فارس: مهاجم استقلال عزادار شد


 سیاوش اکبرپور مهاجم استقلال که روز گذشته مقابل پرسپولیس بازی نکرد در غم از دست دادن مادربزرگ خود به سوگ نشست.

این بازیکن به این دلیل در تمرین آبی‌پوشان حضور نداشت و برای شرکت در مراسم خاکسپاری آن مرحومه راهی شهر شیراز شد.


واکنش مجیدی به یکی از لیدر‌های استقلال/ غیبت جباری، رحمتی و اکبرپور

خبرگزاری فارس: واکنش مجیدی به یکی از لیدر‌های استقلال/ غیبت جباری، رحمتی و اکبرپور


 تیم استقلال یک روز پس از دربی 76 از ساعت 15 امروز در حالی تمرینات خود را پیگیری کرد که مهدی رحمتی، مجتبی جباری و سیاوش اکبر‌پور غایبان تمرین امروز این تیم بودند.

* امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین به تماشای فیلم دیدار تیمش با پرسپولیس پرداخت و پس از 20 دقیقه با لباس شخصی وارد زمین تمرین شد.

* قبل از اینکه تمرین تیم استقلال آغاز شود فرهاد مجیدی که ساک ورزشی‌اش در ماشین آرش برهانی بود منتظر ماند تا این بازیکن به کمپ استقلال برسد و وسائل خود را از او بگیرد اما بر حسب اتفاق آرش برهانی آخرین بازیکنی بود که به محل تمرین آمد و از همین رو مجیدی مجبور شد لباس لیدر‌های استقلال را به تن کند. همین موضوع باعث شد که یکی از لیدرهای استقلال خطاب به حاضران در تمرین بگوید که چرا مجیدی این لباس را پوشیده است. این بازیکن پس از اینکه متوجه شد آن شخص چنین حرفی زده نسبت به وی واکنش نشان داد و خطاب به مربیان استقلال گفت ایشان چه سمتی دارند که از من ایراد می‌گیرند. وی با ناراحتی وارد زمین تمرین شد و تمریناتش را آغاز کرد. او در جریان تمرین پیراهن خود را عوض کرد.

* منصور پورحیدری، میرشاد ماجدی، شاهرخ بیانی و مهدی فنونی‌زاده به همراه سیروس دین‌‌محمدی از حاضران تمرین امروز بودند و به همراه امیر قلعه‌نویی در رختکن فیلم بازی با پرسپولیس را بازی کردند. شاهرخ بیانی در حاشیه تمرین امروز استقلال اعتقاد داشت که این تیم در مقاطعی از بازی حتی بهتر از پرسپولیس بازی کرده و درصد مالکیت توپ استقلال بیشتر از حریف بوده است.

بیانی تاکید کرد: پرسپولیسی‌ها انگیزه بیشتری داشتند اما موقعیت چندانی خلق نکردند و در صورتی که استقلال در جام حذفی به قرعه پرسپولیس بخورد قطعا این تیم را شکست خواهد داد.

* با وجود آنکه قبل از دربی 76 تماشاگران زیادی به محل تمرینات آبی‌پوشان می‌آمدند اما امروز کمتر از 20 نفر نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شدند.

* در پایان تمرین کیانوش رحمتی از ناحیه روی پا دچار مصدومیت شد و لنگان به رختکن رفت.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل پرسپولیس به میدان رفته بودند پس از گذشت 20 دقیقه راهی استخر و سونا شدند و بقیه بازیکنان در قالب دو گروه فوتبال درون تیمی انجام دادند.

* تعداد اندکی تماشاگران در تمرین امروز در خصوص عملکرد استقلال مقابل پرسپولیس صحبت می‌کردند و اعتقاد داشتند این تیم باید در این دیدار موقعیت‌های زیادی خلق می‌کرد و برنده از زمین خارج می‌شد.

* هواداران تیم استقلال هنگامی که جواد نکونام قصد داشت محل تمرین را ترک کند از وی در خصوص صحنه پنالتی سوالی کردند و به او می‌گفتند ما هم دیدیم که روی حقیقی خطا نکردی اما نمی‌دانیم چرا کارشناسان داوری اعتقاد به پنالتی داشتند.

تمرینات تیم استقلال فردا همچنان پیگیری خواهد شد و این تیم روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان خواهد رفت.


صحبت‌های شیرینی مواضع باشگاه پرسپولیس نیست/ بهتر است فرافکنی نکند

خبرگزاری فارس: صحبت‌های شیرینی مواضع باشگاه پرسپولیس نیست/ بهتر است فرافکنی نکند


علی امیری  در مورد صحبت های سعید شیرینی اظهار داشت: صحبت هایی که سرپرست پرسپولیس انجام داده موضع رسمی این باشگاه نیست. همان طور که پیش از این هم شیرینی علیه امیر قلعه نویی صحبت هایی را گفته بود اما رویانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به من گفت این صحبت ها مورد تایید وی نیست و امیر قلعه نویی برای او همیشه محترم است و به وقتش از او تقدیر می کند.

وی افزود: شیرینی بهتر است به جای پرداختن به این موضوع و فرافکنی به فکر این باشد که جلوی این مسئله گرفته شود. برای ما صحبت های آقای رویانیان و مواضع رسمی باشگاه پرسپولیس مهم است.


حاتمی: نمی‌دانم چرا پرسپولیسی‌ها می‌گویند بهتر از استقلال بودیم/ قلعه‌نویی نه راضی بود و نه ناراضی!

خبرگزاری فارس: حاتمی: نمی‌دانم چرا پرسپولیسی‌ها می‌گویند بهتر از استقلال بودیم/ قلعه‌نویی نه راضی بود و نه ناراضی!


فرزاد حاتمی در خصوص آخرین شرایط استقلال بعد از دربی 76 صحبت‌های زیر را انجام داد:

  استقلال به نظر تو بازی خوبی انجام داد؟

قبول دارم که مثل همیشه خوب نبودیم ولی به جای بازی تاکتیکی شاهد برخوردهای فیزیکی بودیم در مجموع بازی زیاد خوب نبود.

  پرسپولیسی‌ها به عملکرد قهرمانی اعتراض داشتند.

با یکی دو صحنه که نمی‌توان عملکرد داوری را زیر سؤال برد، اتفاقا 2، 3 خطا روی حیدری انجام شد که داوری آنها را نگرفت و قلعه‌نویی هم به آنها معترض بود.

  اما آنها اعتقاد دارند خطا روی حقیقی و نوری پنالتی بود.

من به صحنه‌ها اشراف نداشتم چون فاصله‌ام خیلی دور بود و نمی‌توانم نظری بدهم.

به نظر همانطور که گفته بودی هیجان نداشتی.

نه هیجان داشتم و نه استرس دربی هم مثل بازی‌های دیگر است.

  قلعه‌نویی از بازی شما راضی بود؟

او نه راضی بود و نه ناراضی. خودم به شخصه دوست داشتم اگر بازی مساوی بشود با گل توام باشد چون به جذابیت‌های بازی اضافه می‌شود ولی فکر نمی‌کنم بازی آنقدرها هم سرد بود چون دربی‌های چند سال قبل که مساوی می‌شد بدتر بود.

پرسپولیسی‌ها معتقد بودند استقلال از دست آنها فرار کرد.

نمی‌دانم چرا آنها این حرف را زدند ولی 75 دقیقه بازی پایاپای بود در 15 دقیقه پایانی واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که آنها کمی سوار بر بازی شدند. آنها فقط توپ‌های بلند می‌فرستادند و فقط یک صحنه مهدوی‌کیا به داخل 18 قدم ما رفت. وگرنه در بقیه توپ‌ها حسینی، نورمحمدی و حقیقی روی دروازه‌ها سانتر می‌کردند.

 بنگر دوست صمیمی تو هم در این بازی، نبود.

اتفاقا وقتی در میکسد‌زون مصاحبه می‌کردند بنگر به من تنه زد و من هم به شوخی به او گفتم در بازی که نمی‌توانی تنه بزنی حداقل اینجا بزن. او دوست خوب من است و اگر در بازی بود تنش‌های ما بیشتر می‌شد.

دعوا که نمی‌کردید؟

(می‌خندد) نه بابا ما دوست صمیمی هستیم.

 می‌توان گفت که استقلال قهرمان شده است؟

سپاهان یک بازی از ما کمتر دارد و اگر ببرد هم امتیاز ما می‌شود ولی باید در بازی‌های آینده تساوی در این بازی را جبران کنیم چون به قهرمانی نیاز داریم و از اول فصل هم همین هدف را داشتیم.


پورحیدری: قلعه‌نویی محتاط نبود/ تا به حال این قدر عجیب به دربی نپرداخته بودند

خبرگزاری فارس: پورحیدری: قلعه‌نویی محتاط نبود/ تا به حال این قدر عجیب به دربی نپرداخته بودند


منصور پورحیدری در مورد دربی 76 و اینکه چرا استقلال بازی محتاطانه‌ای را انجام داد، اظهار داشت: استقلال محتاط نبود. یکسری مسائل تاکتیکی و فنی در این بازی بیشتر رعایت می شود و این مسئله باعث شده تا بازیکنان دو تیم در محوطه 18 قدم خود بیشتر بمانند. جباری که می توانست بازیکن تاثیرگذار استقلال باشد به خاطر یارگیری مستقیمی که روی او می شد مجبور بود به عقب بازگردد تا بتواند حرکتی کند.

وی در خصوص اینکه ملی پوشان در این مسابقه عملکرد خوبی از خود نشان ندادند، عنوان کرد: من هم قبول دارم که انتظار از این بازیکنان بیشتر از سایرین است اما حساسیت های دربی را هم باید در نظر گرفت. این مسابقه چون گلی نداشت کسی را راضی نکرد شاید اگر این بازی با تساوی با گل به پایان می رسید این همه انتقاد نمی شد.

رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال تصریح کرد: مسئله عجیبی که من شاهد بودم، پرداختن به این دربی از 7،8 روز قبل از روز بازی بود. تا به حال سابقه نداشت در این دو سه ساله این طور به دربی بپردازند. سابقه نداشت ساعت 12 ظهر ورزشگاه پر شود.

وی در پاسخ به این سؤال که قبول دارد دو تیم قدر این تماشاگران را ندانستند، گفت: این طور نیست. دو تیم تلاش خود را کردند. من حداقل می دانم که بازیکنان استقلال یک هفته تلاش کردند تا 3 امتیاز این بازی را بگیرند اما هواداران هم می دانند که باشگاه باید شرایط خود در جدول را هم در نظر بگیرد. این یک امتیاز در آینده برای استقلال خیلی خوب خواهد شد.

پورحیدری در مورد اینکه پرسپولیس نیمه دوم بهتر از استقلال کار کرد، گفت: آنها در اواخر بازی کمی بهتر از استقلال بودند.

وی در مورد اینکه گفته می شود قلعه نویی برای حفظ رکورد خود و نباختن به پرسپولیس تیم خودش را آماده کرده بود، گفت: او اگر می خواست محتاط باشد از همان اول بازی ساموئل را به زمین می فرستاد. ترکیب اولیه تیم هم هجومی بود و حتی فرهاد مجیدی به میدان رفت تا به خط حمله کمک کند.


زمان دیدار استقلال و پیکان اعلام شد

خبرگزاری فارس: زمان دیدار استقلال و پیکان اعلام شد


 دیدار دو تیم استقلال و پیکان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز سه‌شنبه ساعت 16:50 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

پیش از این به دلیل اینکه پیکان در این بازی میزبان بود و این مسابقه روز قبل از بازی پرسپولیس و فولاد برگزار می‌شد سازمان لیگ زمان و مکان این مسابقه را اعلام نکرده بود.

استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میهمان تیم پیکان است.


مدیر سایت بازدید : 428 1391/11/03 نظرات (3)

برای فوتبالدوستانی که توانایی حضور در استادیوم آزادی و تماشای مسابقات استقلال و پرسپولیس را ندارند، انتخاب گزارشگر دربی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ گزارشگرانی که بتوانند ضمن بیان تمام واقعیت‌های داخل استادیوم و مسائل حاشیه‌ای، اصل بی طرفی را هم رعایت کنند.

روز جمعه تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس برای هفتاد و ششمین بار مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. صرفنظر از حساسیت‌های این مسابقه برای کادر فنی و بازیکنان، صحبت کردن با افرادی که تاکنون گزارش دربی را بر عهده داشته‌اند هم جالب توجه است.

این دیدار در شرایطی برگزار می شود که گزارشگران مطرح شبکه اول و سوم سیما در گفتگو با خبرنگار مهر به مرور خاطراتشان از گزارش دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس پرداختند.

بهرام شفیع؛ از پاره شدن پالتو تا باقالی پلو در آزادی! 

بهرام شفیع از جمله گزارشگران با سابقه صدا و سیماست که نسل‌های‌ گذشته صدای او را در دربی بیشتر از سایر گزارشگران به خاطر دارند. او درباره گزارش دربی می‌گوید: از اینکه کلمه دربی را برای این مسابقه به کار می‌برند لجم می‌گیرد! این مسابقه هم مثل سایر بازی‌هاست و فرقی ندارد.

وی درباره خاطراتش از بازی استقلال با پرسپولیس اظهار داشت: در یکی از دیدارهای استقلال و پرسپولیس که پرویز مظلومی هم گلزنی کرد من کنار خط زمین گزارشگر بودم. هر جمله‌ای که در گزارشم به کار می‌بردم به تماشاگرانی که کنار زمین بودند، برخورد می کردم و مدام به پهلو و کمر من ضربه می‌زدند! یکی دیگر از تماشاگران هم با یک پتو و قابلمه باقالی پلو به آزادی آمده بود که ته‌دیگ‌های خوبی داشت و چشم مرا گرفته بود(با خنده). یکبار هم برای گزارش دربی دیر رسیده بودم که پالتویم بین در اتومبیل گیر کرد و پاره شد!

مجری برنامه ورزش و مردم در خصوص اینکه خودش طرفدار گزارش کدام یکی از گزارشگران است هم گفت: کار همه گزارشگران خوب است ولی به شخصه دوست دارم مزدک میرزایی یا عادل فردوسی پور بازی را گزارش کنند. مزدک یک مقدار خنثی تر از سایر گزارشگران است و به همین خاطر بیشتر مورد توجه دیدار استقلال و پرسپولیس قرار دارد.

عادل فردوسی‌پور؛ دردسر شیرین یک گزارشگر 

کمتر کسی است که از گزارش مجری برنامه نود در دربی استقبال نکند. هرچند عادل فردوسی پور به خاطر اصول و خط مشی خود در گزارش‌هایش، مدام به طرفداری از پرسپولیس و استقلال متهم می‌شود و تماشاگران دو تیم علیه او موضع‌گیری می‌کنند. گفته می‌شود عادل فردوسی‌پور رکورددار گزارش‌های دربی است ولی او هم مثل بهرام شفیع از تعداد گزارش‌هایش در دربی بی خبر است: " دقیقا نمی‌دانم چند دربی را گزارش کرده‌ام ولی حول و حوش 10 مرتبه این اتفاق رخ داده است".

فردوسی پور که خیلی اهل مصاحبه نیست و از گفتن خاطره گزارش هایش از این بازی هم طفره رفت به اظهار نظری کوتاه در مورد شرایط گزارش کردن دیدار استقلال و پرسپولس پرداخت و گفت: خواه ناخواه حساسیت‌های دربی روی گزارش بازی هم تاثیر می‌گذارد ولی برای هر گزارشگر، گزارش دربی یک دردسر شیرین است.

مزدک میرزایی؛ به جانبداری متهم می‌شوم! 

مزدک میرزایی دیگر گزارشگر صدا و سیماست که همپای عادل فردوسی پور و سایر گزارشگران در دربی گزارشگر بوده است.

او درباره اینکه گزارش کدام دربی بیشتر از همه برای او جالب بوده است گفت: نمی‌خواهم درباره مسابقاتی که گزارش کردم زیاد صحبت کنم چون ممکن است به جانبداری متهم شوم ولی آخرین دیدار استقلال و پرسپولیس که با نتیجه 3 بر 2 تمام شد بیشتر از سایر دربی‌ها به من چسبید.

پیمان یوسفی؛ خسته نباشید به بازیکن استقلال و انتقاد خوردبین! 

یکی دیگر از گزارشگرانی که به واسطه نوع گزارش‌هایش همواره مورد انتقاد تماشاگران استقلال و پرسپولیس بوده، پیمان یوسفی است. او معتقد است گزارش دربی نسبت به گذشته کار راحت‌تری شده است چون فضای 10 سال قبل برای گزارشگران سخت‌تر بوده.

یوسفی درباره حساسیت‌های گزارش دربی می‌گوید: اولین یا دومین بار بود که گزارش دربی بر عهده من بود. ابتدا یکی از بازیکنان پرسپولیس تعویض شد. چند دقیقه بعد یکی از بازیکنان استقلال از زمین خارج شد که من به او خسته نباشید گفتم. این مسئله باعث شد تا برای تماشاگران این شائبه ایجاد شود که تمایلات رنگی دارم. در حالی که این اتفاقات در گزارش می‌افتد و شاید گزارشگر بعضی چیزها را فراموش کند. آن موقع بود که فهمیدم چقدر گزارشگری دربی حساس است.

وی همچنین به خاطره‌ای دیگر از گزارش‌هایش در دربی اشاره کرد و گفت: زمانی جایگاه گزارشگران کنار نیمکت مربیان و نزدیک زمین بود. در آن دیدار استقلال و پرسپولیس که در نهایت با تساوی یک بر یک تمام شد، محمود خوردبین معتقد بود من بعد از گل پرسپولیس واکنشی نشان نداده‌ام ولی پس از گل استقلال صدای مرا شنیده است! آنها فکر می‌کردند من با قصد و غرض گزارش می‌کنم. پس از آن بود که به خوردبین گفتم چطور در میان هیاهوی 100 هزار نفر صدای مرا شنیده است؟!

احمدی؛ تجربه اولین گزارش 

محمدرضا احمدی از جمله گزارشگران جوانی است که موفق شد اولین تجربه گزارش خود را در دربی رفت این فصل کسب کند. احمدی در خصوص این تجربه‌اش گفت: گزارش بازی رفت این فصل بر عهده من بود که البته این مسابقه بر خلاف صحبت‌های قبل از مسابقه جذاب و دیدنی از آب در نیامد.

وی ادامه داد: این اولین باری بود که دربی را گزارش می‌کردم و خوشبختانه مشکل خاصی در طول گزارش ایجاد نشد. البته گزارش دربی مثل خود این مسابقه با گزارش سایر دیدارها فرق دارد و به نظرم حساسیت بازی روی حساسیت گزارش هم تاثیر گذار است.

خیابانی؛ قصد مصاحبه ندارم 

یکی از گزارشگرانی که مورد توجه مخاطبان است و تکه کلام هایش گاهی اوقات با انتقاداتی هم مواجه می شود، جواد خیابانی مرد باتجربه این حرفه است. خبرنگار مهر برای گفتگو با خیابانی با وی تماس گرفت اما او با عذرخواهی از اینکه نمی تواند در این مورد اظهار نظری کند گفت: قصد ندارم مصاحبه کنم. نه در مورد گزارشگری نه در مورد فوتبال.

تعداد صفحات : 141

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود ها
  • آپلود سنتر آپلود فست
  • نیک موزیک
  • ایران تمپ
  • دانلود ها
  • طوفانی
  • ابدانان ابی
  • دانلود كليپ
  • خرید ساعت مچی مردانه زنانه دخترانه اصل
  • خبرگزاری نایک فوتبال
  • فرهاد مجیدی
  • کاپیتان فرهاد مجیدی
  • دانلود نمونه سوال و جزوات درسی
  • وبلاگ هواداران استقلال و فرهاد مجیدی
  • کیف پول آلوما والت
  • دهکده عاشقان فرهاد مجیدی
  • عاشقان فرهاد مجیدی/شماره7
  • گالری تصاویر استقلالی
  • !هواداران فرهاد مجیدی کلیک کنن
  • !هواداران فرهاد مجیدی کلیک کنن
  • عاشقان فرهاد مجیدی
  • وب هواداران فرهاد مجیدی
  • ورود لنگیا ممنوع
  • تصاویر استقلالی
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • ساعت مچی کاسیو
  • wwe2014
  • لنگر دانلود
  • اس اس نیوز
  • افزایش قد تضمینی
  • خرید گوشی موبایل
  • خرید سریال مختارنامه
  • خرید تبلت سامسونگ
  • کرم گونه گذار مروارید
  • دانلود کتاب
  • خرید ساعت دیواری
  • کفش لاغری
  • تو اس اس
  • گیرنده دیجیتال
  • هندزفری تغییر صدا
  • خرید تبلت سونی
  • کرم موبر دائمی باله آ
  • به روزترین سایت موسیقی در ایران
  • گالري عكس
  • سایت ارایشی وتفریحی
  • خرید گوشی موبایل
  • پارساباد پی سی
  • آرتا پي سي | نرم افزار, بازي, کتاب, موبا
  • آپـــــــــــ
  • تبادل لینک
  • بازی ساز
  • تاج استقلال
  • وبلاگ هواداران استقلال
  • همه چیز از همه جا
  • وب سرگرمی تفریحی فان صدا
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • جاده های پر پیچ و خم عاشقی
  • جاده های پر پیچ و خم عاشقی
  • DL-I
  • تسكين لنگي بي افتخار
  • خبر پلیمر
  • سایت تفریحی
  • نایس اندروید
  • لنگر دانلود
  • بازی و برنامه های اندروید
  • برف موزیک
  • بازی و برنامه های اندروید
  • اخبار روز فوتبال
  • باباآب!
  • ??? ??
  • سلطان عشق استقلال وآرش
  • ادکلن مردانه بولگاری
  • ادکلن زنانه جادور
  • ادکلن مردانه وود
  • ادکلن مردانه لجند
  • ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • هواداران جدگال استقلال
  • سکوت
  • سرگرمی:سوتی و خنده
  • ♥ ارتــــش کاپــیتان مجیـــــــدی ♥
  • کانون هواداران استقلال تهران
  • عكاسخانه
  • سمپادی ها
  • **خبرنو**
  • هاست سی پنل رایگان
  • ♛★ عقاب آسیا ♛★
  • دقیقه 90
  • فروشگاه اینترنتی میهن کالا
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • فانی چت
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • کاپیتان همیشگی فرهاد مجیدی
  • خرید کارت شارژ
  • کافه تنهایی
  • کیهان تکنولوژی
  • عینک آفتابی
  • دانلودها
  • اس ام اس تک
  • طرفداران استقلال
  • قالب ورزش نیوز
  • ویکی دانلود ها
  • خرید شارژ ایرانسل
  • خرید شارژ ایرانسل
  • JUST ESTEGHLAL
  • استقلال دریای عشق است
  • دل نوشته های مهدی
  • مجله اینترنتی فن نارنیا
  • ساسان اس ام اس
  • صدیقه و علیرضاحقیقی 88galaxy
  • prdesigner
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • کد آهنگ
  • آهای فرهاد مجیدی
  • چشمای فرهاد
  • توتو اس ام اس
  • سکــــوتـــــ ستآرهــــآ
  • استقلال قهرمان میشه
  • وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی
  • سایت تخصصی دانلود موبایل
  • استقلال سرور پرسپولیسه
  • آبی پوشان
  • استقلال یعنی نفس
  • شیـــــــــرین
  • ضایع بازی
  • سکوت تنهایی من
  • دخـتران2 آتیــشه ی آبی
  • علی اکبر فـرقـانـی
  • ✚ عيشـ✖ـق مَــ‍‍טּ اســتِــقـلال ✚
  • یک قدم مانده به تو
  • ❤❤مجنون اس اس7کاپیتان فرهاد❤❤
  • اینجا همه چی در همه!!
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • دوقلوهای افسانه ای
  • تـــآ رهـــــــایــــــــــےْ
  • هواداران متعصب استقلال
  • استقلال آبی ترین رنگ دنیا
  • وبلاگ هواداران استقلال تهران
  • سلطان آبی پوش
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 986
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 702
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,734
  • بازدید ماه : 3,092
  • بازدید سال : 49,994
  • بازدید کلی : 2,332,884